ثبت نام دانشگاه پیام نور

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام نور ورودی مهر 95

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال ۹5 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود

به گزارش سایت پی ان یو نیوز PnuNews.com ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از طریق کنکور سراسری ارشد سال 95 از تاریخ 20 شهریور تا 25 شهریور 95 از طریق سیستم گلستان پیام نور به صورت غیر حضوری انجام می شود
نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان :
دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد سال ۹5 پیام نور برای نیمسال مهر سال ۹5 پذیرش خواهند شد
این دسته از دانشجویان باید برای ثبت نام و ارائه مدارک به صورت غیرحضوری در تاریخ های اعلام شده به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند
نکته مهم :
نحوه ورود به سیستم گلستان ، نام کاربری و رمز عبور این دسته از دانشجویان در روزهای آینده از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد

مدارک لازم جهت ثبت نام ورودی های کارشناسی ارشد ۹5
(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت
۱- مدرک کارشناسی پیوسته /ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
(یا گواهی موقت)
۲- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
۳- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴-تصویر صفحه اول و صفحه سوم شناسنامه (منظور از صفحه سوم شناسنامه صفحه توضیحات می باشد)
۵-تصویر کارت ملی
۶-عکس با زمینه روشن
۷-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان ) ( دانشجویان آقا که هنوز خدمت سربازی نرفته اند برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید و درخواست پرینت برگه تعیین وضعیت نظام وظیفه خود را کنند )
برای خانم ها این مدرک نیازی نیست

8 پاسخ
  1. امیر
    امیر گفته:

    افزایش شهریه ثابت امسال 18 درصد شده در حالیکه اصلا قرار نبود واسه داتشجوهای فعلی اعمال بشه …..
    آخه این چه وضعیه به خدا .

    پاسخ
  2. علیرضا یزدی
    علیرضا یزدی گفته:

    سلام به هیچ عنوان افزایش شهریه ثابت برای دانشجویانی که ورودی 94 هستیم قانونی نیست من که فعلا انتخاب واحد نمیکنم

    پاسخ
  3. روح الله تقی زاده بهبهانی
    روح الله تقی زاده بهبهانی گفته:

    سلام.دیروز که توی سایت گلستان ثبت نام کردم و گزارش ثبت نام رو پرینت گرفتم توی صفحه دوم در قسمت شغل دانشجو با رنگ قرمز نوشته بود:
    “دانشجوی گرامی لطفا موافقت نامه کتبی بدون قید و شرط محل کار خود را که به امضای رئیس موسسه و یا معاون اداری و مالی رسیده باشد،جهت ارائه به مرکزی که پذیرفته شده اید،حداکثر ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ ثبت نام به امور پذیرش و ثبت نام تحویل دهید.در غیر اینصورت از ادامه تحصیل شما جلوگیری به عمل خواهد آمد”
    البته در پایان گزارش هم این مطلب رو تکرار کرده بود و قبلش نوشته شده بود:”قابل توجه دانشجویان دکتری”
    حالا من سوالم اینه که این موافقت نامه شامل حال پذیرفته شدگاه کارشناسی ارشد هم میشه یا فقط مربوط به پذیرفته شدگان دکتری است؟

    پاسخ
  4. Hamid raeisi
    Hamid raeisi گفته:

    سلام من تازه امروز کارهای فارغ التحصیلیم تموم شده هیچی هم الان تو دستم نیست.واسه ثبت نام اینترنتی هم تصویر مدرک کارشناسی لازمه.باید چکار کنم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *