یونسی: ادارات مازندران پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود

به گزارش آرمان آرا، مهدی یونسی افزود: با توجه به تصمیم دولت و پیشنهاد رئیس‌جمهور مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و تعطیلی روزهای پنجشنبه، از این هفته پنجشنبه‌ها در استان مازندران تعطیل خواهد بود.

وی افزود: با تعطیلی پنجشنبه‌ها، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه افزایش یافته و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. حضور کارکنان در محل کار از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ کارکنان به صورت دورکار فعالیت می‌کنند.

استاندار مازندران همچنین تأکید کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارکنان بانک‌ها، مراکز خدماتی و امدادی نخواهد شد و این کارکنان طبق روال عادی فعالیت خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *