راه‌اندازی موکب «صدای زائر» برای رسیدگی به مشکلات زائران در خوزستان

به گزارش آرمان آرا، یوسف محمودی ظهر امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: طرح «موکب صدای زائر» با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران اربعین طراحی و اجرا شده است.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین خوزستان افزود: کارشناسان کمیته نظارت و ارزیابی به‌صورت میدانی در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده‌اند تا مشکلات زائران را بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

محمودی با تأکید بر نقش این سامانه در تسهیل ارتباط زائران با مسئولان بیان کرد: این طرح گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین است.

وی همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه دست‌اندرکاران ستاد اربعین خوزستان برای فراهم‌سازی امکانات لازم در راستای رفاه و آسایش زائران در این دو مرز قدردانی کرد.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین خوزستان توضیح داد: زائران می‌توانند برای ثبت درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود از طریق تماس با شماره ۱۱۱ (در ساعات اداری) یا مراجعه به وبگاه رسمی http://111.ir/ اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *