آیین رونمایی از کتاب نوح در گتوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از رونمایی کتاب نوح اثر علی خدادادی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آرمان آرا حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: حوزه فرهنگ و هنر، اصحاب و رسانه، اداره کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیاز به حمایت های ویژه دارد، و از مسئولین شهرستان می خواهم که حوزه فرهنگ و هنر را بیشتر دریابند.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: طبق سفارش رهبر انقلاب فرهنگ مهم تر از اقتصاد است، اگر انسان یا جامعه ای رشد می کند، مبنایش رشد فرهنگی در آن جامعه است.

عباس عباسی زاده گفت: گتوند در حوزه فرهنگی جزء بهترین هاست، و بر روی هر کدام از شاخص های فرهنگی در این شهرستان کارهایی صورت گرفته است، در حوزه شعر، مذهبی و آیین های نگارشی و در هر حوزه ای که نگاه میکنیم رگ های فرهنگی وجود دارد.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: ما در شهرستان گتوند در حوزه فرهنگی مانند حوزه های خدماتی چالش داریم، اگر می خواهیم گتوند توسعه پایدار داشته باشد باید این چالش ها را شناسایی و در کنار هم رفع کنیم.

حجت الاالسلام فتحی نیا امام جمعه شهرستان گتوند گفت: باید با حمایت از مباحث فرهنگی شهرستان شاهد رونق آن باشیم، شهرستان گتوند ظرفیت بسیار بالایی در شعر، ادب، ادبیات و نویسندگی دارد، باید حمایت بیشتری صورت گیرد، شهری که شهر دکتر قیصر امین پور است، باید شعرای آن بیشتر بدرخشند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *