همایش شعر زمزمه های بهشتی در شوشتر برگزار شد

همایش شعر زمزمه های بهشتی با حضور معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در شوشتر برگزار شد .

 

 

به گزارش آرمان آرا به مناسبت گرامیداشت شهدای هفت تیر به ویژه شهید دکتر بهشتی و شهید شرافت نماینده فقید و اسبق شوشتر و با حضور مجید منادی معاون فرهنگی اداره کل و مسئولین شهرستان همایش شعر زمزمه های بهشتی در شوشتر برگزار گردید .

منادی در بخشی از سخنان خود با برشمردن ویژگی های منحصر به فرد شهید بهشتی برگزاری این چنین برنامه هایی را در جهت بازشناخت هر چه بیشتر شخصیت فاخر دکتر بهشتی و یاران گرانقدرش مهم و ضروری دانست و از اهتمام مردم ،شاعران و مسئولین شوشتر در برگزاری آبرومندانه ی این رویدلد قدردانی کرد .

سخنرانی امام جمعه شهر شرافت شعر خوانی شاعران اقوام مختلف شوشتر ، اجرای نقاشی چهره شهید شرافت ، اجرای سرود گروه سلاسل، مداحی و مرثیه خوانی ، اجرای موسیقی، اهدا جوایز به شرکت کنندگان از جمله برنامه های این رویداد ادبی و فرهنگی بود .

لازم به ذکر است در این برنامه کجبافی معاون فرماندار , رییس دادگستری ، بخشداران , روحانیون ، نیروهای نظامی و انتظامی و اکثر روسای ادارات شهرستان حضور داشتند .

این برنامه توسط معاونت فرهنگی اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با همکاری مجموعه شهدای انقلاب اسلامی ( سرچشمه ) ، فرمانداری شوشتر ، سازمان تبلیغات اسلامی ، بسیج هنرمندان در تالار تبلیغات برگزار شد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *